Croatia

Här sitter jag hemma och förundrar mig över hur mycket folk egentligen kan klaga över vädret när de spammar sönder facebook med hur tråkigt vädret är. Men vad har jag att säga till med, har fortfarande lite i sol i bakfickan så jag klarar mig ett tag till i detta regnrusket efter över fyra veckor utomlands denna sommaren. Först Mallorca som jag verkligen saknar så hemskt mycket just nu, sedan kroatien i två och en halv vecka med familjen. så sol och värme kan jag inte gnälla över att jag inte har haft, snarare tvärtom.


Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas allt är bra med dig idag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling, vinnaren blir länkad inför mina 2000-3000 besökare :) kramis

2011-08-10 @ 12:30:04
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0